Kiralık Araba Arayanlar İstanbul

Başlıkta yazdığım gibi, ben de kiralık araba arayanlardandım ta ki.. 
Geçtiğimiz kurban bayramı arefeseydi. Aklımda kurban bayramını güzel bir otomobil ile geçirmek vardı. Hatta bunu 4 arkadaş birlikte düşünmüştük. Aramızdan sadece birimizin ehliyeti vardı. Onun da babasından arabasını alması bildiğiniz imkansızdı. Bu yüzden bize İstanbul içerisinde kullanabileceğimiz bir kiralık araba lazımdı. Çok zor birşey değil bu istediğimiz. En azından bunu e-5 karayolundaki trafiği izleyerek rahat rahat söyleyebiliyorduk.

Sene 2012 biz otomobil bulmakta zorlanıyoruz. Yayan bir şekilde 4 arkadaş alışveriş yapmak için İstinye Park’a gittik. Bilmeyeniniz yoktur sanıyorum. Türkiye’nin en büyük ve en iyi AVM’lerinden. Polo mağazasında çok güzel ürünler vardı, 4 arkadaş 4 gömlek alarak mağazadan çıktık. Birşeyler yedik, daha sonra dışarıya çıktık ve yola koyulduk. Ahmet mi? Hüseyin mi? tam hatırlayamıyorum, bir şekilde araba konusu açıldı. Bize uygun fiyat veren bir kiralık araba firması lazımdı. Çünkü ne kadar polo, dockers gibi mağazalardan takılsak da çok fazla paramız yoktu. Bu yüzden dolayı şöyle bir 4lü olarak düşüncelerimizi ortaya koyduk. İstanbul’da geçireceğimiz bu bayramı otomobilsiz geçirmek istemiyorduk. Bu yüzden dolayı muhabbetimiz baya uzun sürdü. Eve doğru yürürken gözümüze İstinye yakınlarında bir rent a car firması erişti. Aslında gözümüze ilk erişen kapı önünde duran kiralık Mercedes C180 araba‘sıydı. Kimin dikkatini çekmezdi ki? Türkiye’de son model mercedes cümlelerini duyunca akla gelen ilk model Mercedes C180′di. Onu alabilsek bile yakıta para yetişmezdi bu da ayrı mesele..

Neyse, 4 kişi girdik rent a car firmasına. Şimdilik ismini vermiyorum yazının devamında vereceğim firma bilgilerini, ne kadar bu yazımı fazla kişi okumayacak olsada.. Firma oldukça güleryüzlü bir firma. Mercedes C180 kiralama fiyatları hakkında ufak bir bilgi aldık. Kendileri bize de güzel bir indirim yaptığından dolayı oldukça memnun olduk. Ama gelin görün ki, biz hala kararsız kaldık. Kararsız kalmamızın tek nedeni ise, para konusydu. Malum 4 öğrenci, ne kadar paramız olabilir di ki.. Ayrıca dediğiz gibi benzin’e para yetiştiremezdik. Bu yüzden az yakın yakan 2012 model kiralık araba bulmamız gerekti. Yoksa çok şey mi istiyorduk? Son model mercedes bulduk uygun fiyata, ama benzini için paramız yoktu. Bu da birşeydi sonuçta..

Yavaş yavaş yola koyulduk. Tabi herkes suskun bir şekilde yürüyoruz. Aramızdan biri çıkıp, “oğlum keşke alsaydık arabayı” dedi. Para nerede.. İşte bildiğiniz her zaman ki muhabbetler. Kendini biraz daha fazla para verebileceğini, bulabileceğini söyledi. Tabi bu öyle diyince herkesin gözleri açıldı birden. Biliyordum ki onun gibi herkes bir yerlerden para bulabilirdi. Tabi bende öyle. Şöyle biraz düşündüm de İstanbul kiralık araba hayalimiz sanırım gerçek olacaktı.

Herkes çekildi bir kenara, aldı ellerine telefonları ve işe koyuldu.. Neyse bu konu hemen çözümlenene kadar eve dağılmaya karar verdik. Herkes altı kendi kıyafetlerini ve evlerine gitti. Tabi bu arada ben hala 2012 model mercedes kiralık araba fiyatları pahalı mıdır diye düşünmeden edemiyordum. Arkadaşlarımla olmasa da tek başıma bir gün güzel bir mercedes kiralamayı düşünüyordum.

Bir şekilde ben parayı ayarladım. Nasıl ayarladığımı söylemiyorum burada ama önemli olan da zaten araba için benzin parasını ayarlayabildiğim, değil mi? Evet. Bir ara acayip uykum geldi, tabi erken kalktığım için uykuluydum. Öyle düşünürken uykuya dalmışım. Arkadaşın mesajı ile birde uyandım. Dedim kesin özge salak salak mesajlardan birini atmıştık. Ondan değilmiş, öğlen takıldığım arkadaşlarımdan Hüseyin mesaj göndermiş.

Bunu duyunca tabi hemen aklımda sağ tarafta resim belirdi.

Evet doğru bildiğiniz o bir Ferrari F430!
Geçenlerde sormuştum günlük kiralama bedeli 2000TL’den başlıyor. Bunun için gerçekten çok büyük bir rakam. Bu yüzden dolayı bunu hayalimdeki kiralık araba olarak görmeye başladım.Tabi ki arkadaşıma Ferrari F430 diye cevap atmayı da unutmadım. Neyse bu şekilde 15-20 geçti. Diğer arkadaşlarımı aradım tabi 1 saat sonra tekrar buluşmaya karar verdik. Herkes bir şekilde paraları toplamıştı.

Hemen hazırlandım ve evden çıktım. İstinye’de yer alan rent a car firmasının önünde buluştuk. Mercedes C180′i alacaktık, bunun başka şansı yoktu!

Hemen Doğuş Rent A Car firmasını girdik. Sanki sahibinden kiralık araba alır gibi ilgi gördük. Hemen C180 aldık ve yola koyulduk.

Neyse ayrıntıları fazla anlatmıyorum, gerçi hiç de anlatmadım ya..

Ertesi gün bayram oldu, gezdik, tozduk eğlendik. Sonra hep birlikte otomobili Sarıyer İstinye’de yer alan Rent A Car firması’na bıraktık ve evimize döndük.

Neyse, daha fazla merak etmeyin, işte o firmanın bilgilerini görmek için kiralık araba sitesine gidebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

